MAX


Foto: Daniella Witte

-

I går fick jag hem den här fina stålvagnen från House Doctor. Här har jag samlat allt porslin från butiken och det känns så härligt att verkligen maxa den lite charmigt utan att styla för mycket. Det här var en liten Sneak Peek, mycket har jag kvar att göra innan öppethelgen 23-26 feb så ni lär få stå ut med fler bilder härifrån framöver. Hej så länge!

Yesterday I got this nice steel trolley from the House DoctorHere I have collected everything porcelain from my shop and it feels so great to really max out the little charm without style too much. This was a little Sneak Peeka lot, I have things to do toopen this weekend February 23 to 26 so you learn to put up with more pictures from here in future. Bye for now!

-



 Foto: Daniella Witte


/D

7 kommentarer:

Elna sa...

Oj vad mycket fint. Trevligt!

Kram

basichus sa...

Vackert, jag kan inte vänta, när ska du öpna en webbutik :)

Kram/Marion

CreandoPhoto sa...

Underbar färg på porslinet. Skulle sitta som en smäck hos mig :)
Kramar

@my casa sa...

Oj så fint, tekannan var ju helt underbar!

Pella sa...

Helt perfekt! Åååh, det är vid såna här tillfällen som jag skulle göra preciiiis vad som helst för ett större kök! Kram

Anonym sa...

Vad fin serveringsvagnen är!! Vad kommer den att kosta?! Bra beslut om Lotta Agaton kursen!! Det går fler tåg och, som ngn annan skrev, är du redan så duktig!! Kram Lisa S i Hviken

Marisa • PretoMarfim sa...

you have great pictures!! Love your blog!!

Marisa
http://www.preto-marfim.blogspot.com/